As nosas #loitadoras non querian ser menos que os rapaces, e tamén despiden a tempada entre as mellores xogadoras da #LigaIberdrolaVB nesta última xornada.
Jimena, Darlevus e Eliana destacan nas estatísticas da pasada fin de semana.
Parabéns mozas, parabéns
equipo.
A próxima tempada MÁIS SUPERLIGA
Arquivos do autor: admin
Superliga masculina. Últimas estadísticas da tempada.
𝙀𝙎𝙏𝘼𝘿Í𝙎𝙏𝙄𝘾𝘼𝙎 𝙎𝙑𝙈
Os nosos #loitadores non deixaron pasar a ocasión de despedir a tempada cun gran sabor de boca. A vitoria na casa nesta última xornada serviu de adeus á vez que deixou a Mario Dovale e Agustín Bruschini entre os mellores xogadores na súa posición, pero os números máis bestas asínaos o ggladiadorLuca Biliato que, trala súa lesión, volveu á loita en estado estelar.
A próxima tempada MÁIS SUPERLIGA
Grande equipo!!! 💪💪💪
❤💙🏐💪
Ucraínas acollidas no Arenal Emevé
“Los valores que nos representan no nos permitían mirar de lado a una situación tan dolorosa. Ojalá Marta, Bozhena, Alika y Valeriia puedan recuperar pronto sus vidas, pero mientras no sea posible nosotros les daremos todo nuestro apoyo”, indicó la presidenta del Emevé, Bibi Bouza.
La intención del club es que próximamente pueda llegar a Lugo también la madre de dos de las jóvenes, Marta (19) y Bozenha (12).
Guillermo Loeches no septeto ideal da última xornada.
Diego Taboada: GRACIAS
Seguiremos cos dous equipos na superliga 1 na tempada 2022-2023
Que sí Lugo, que seremos de SUPERLIGA otra temporada más!!!
En un año duro, en el que el Covid y las lesiones mermaron las aspiraciones de una plantilla que podía aspirar a metas más altas, la sección masculina de nuestro club demostró su garra, su calidad y su espíritu de superación.
Una temporada que parecía una pesadilla y tornó en algazara y esperanza. Porque al éxito deportivo de mantener la categoría hay que sumar el crecimiento de la sección masculina de la #policanteira, que por primer vez supera el centenar de jugadores y que garantiza el futuro del club en las categorías masculinas.
La pena es que el resultado que nos garantiza la permanencia también condena a nuestros compañeros y amigos de San Sadurniño. Esperamos volver a encontrarnos en lo más alto en la temporada 23/24.
Ahora nos toca disfrutar el momento y cerrar esta espectacular e inolvidable temporada con dos partidazos en el Arenal Arena el próximo sábado.
𝙊𝙨 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙧𝙖𝙢𝙤𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙖 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙚𝙙𝙞𝙧 𝙖 𝙣𝙪𝙚𝙨𝙩𝙧@𝙨 #𝙡𝙤𝙞𝙩𝙖𝙙𝙤𝙧𝙚𝙨 𝙮 #𝙡𝙤𝙞𝙩𝙖𝙙𝙤𝙧𝙖𝙨 𝙚𝙣 𝙪𝙣𝙖 𝙜𝙧𝙖𝙣 𝙛𝙞𝙚𝙨𝙩𝙖 𝙙𝙚𝙡 𝙫𝙤𝙡𝙚𝙞 𝙡𝙪𝙘𝙚𝙣𝙨𝙚

